.......

hittade ingen bra rubrik för idag.


Har just varit ute och gått med Sara, benjamin och lilla amanda på 19 dagar gammal :). Kom hem just och hade två paket i brevlådan.
Nathalies nya jacka som hon ska ha på dagis. och ett par byxor var. samt något smått till nathalie.
sen beställde jag lite fotopapper, magneter och vykort till min skrivare... har aldrig shoppat så billigt- är kul när man får mycket för pengarna!!

Nu ligger nathalie och sover i sin växasäng... Det var ingen kul nattning igår.. Hon har sovit i sin nya säng 3 ggr och det har gått skit bra men i gårkväll när hon skulle sova gick det inte alls bra.. det tog 2 timmar att få henne att sova och det slutade med att pontus somnade hos henne. men hon sov gott där hela natten sen.
Vi får se hur kvällen blir idag- om jag ska byta tillbaka till spjällis eller jag ska börja med att natta henne med att jag sitter hos henne tills hon somnar- kan bli lite jobbigt när man har två barn som sover på olika tider..

Ja vi får se hur kvällen blir... till middag blir det lax iallafall. annnars står det inte mer på shemat för idag och resten av veckan! Kanske dagis på torsdag!
I morgon är det onsdag och då kommer jag tänka på min pernilla hela dagen tills hon ringer mig :).


bild från i söndags på mormor och hampus :)



Kommentarer
Ida o Melvin

Ge inte upp, så blir det ju med nya saker o rutiner, dom måste få protestera lite =)

2010-04-13 @ 17:38:27
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Emelie

Är det vattenkoppor så får du inte lämna honom på dagis förens alla är uttorkade, bara så du vet. Eftersom han smittar fram tills dess.

2010-04-13 @ 20:45:13
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
sofie - mamma till underbara Liam

Kanske date med oss?=)

2010-04-14 @ 09:21:15
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0