whatever!. + uppdatering.

Igår kom Eva och Neo hit! En myckt trewlig dag!.  Skönt väder hade vi med så man kunde njuta av chocklakaka, grädde och keffe ute i trädgården!. Bilder laddas upp sen.

Åkte med och lämnade dem sedan på tåget och när jag komhem hämtade jag mitt halens paket + hm! Alla kläder satt bra så jag blev glad :) Nu inväntas bara ellospaketet!.

Och nu har man kläder att ta på sig tills Alexandra fyller år! Känns skönt!.

 Snart är det våra bästa år sen ska jag städa här i huset! I morgon är det jobb sen fyller barnens faster år! hela 19 år :) så då ska det bli middag hos farmor och farfar! Tror pontus åker in med barnen med tåget så möter jag upp dem på centralen efter jag slutat jobb och sen tar vi bussen till limhamn!.

På söndag ska farmor, farfar,, gammelfarmor och devin komma upp!. Se vår fina matsal och hampes rum som inte är rosa längre :) . Så då får man passa på att städa huset idag! solen tittar fram så jag tror jag hänger ut tvätten där idag! Ska nog passa på att byta sängkläder med! En riktig städning blir det nog idag :)

Försten om 3 veckor får jag min NYA MOBIL :)
 Beställde den igår men det var 3 hela veckors väntetid på den så det är bara att invänta tiden!.

 den 2009-09-09 fyllde min pappa år :) Han blev 48 år! Tycker det hörs så gammalt :) Snart 50 för tusan :) gammal gubeb börjar han bli :) min kära pappa! :)
mamma fyller också är nu i sep så dem skulle slå ihop kalaset så vi får se vad som kan hittas på till dem i födelsedagspresent! Har lite planer :)..

Annars var det inte mer att berätta för idag!. Som sagt- länger nog in bilder här sen från igår!.

uppdatering!

Har nu städat hela huset, tvättat två maskiner tvätt. nu ska jag pusta ut med att lägga upp två bilder från igår.
 två busbarn vil ha chockladkaka!

 en glad neo  :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0