veckans to do!

Vill bara meddela att ja soffan är vit men det var den bara i 2 min tills Hampus kom in med skor och skulle provsitta soffan och jag inte hann säga pip fören han satt där så stiligt!
Tur att soffan går att tvätta och vitt tvätt är lättare att få rena än andra färger då man kan använda klorin eller köpa speciell tvättmedel för vittvätt. :)
Sedan kommer vi skydda soffan med filt där Hampus sitter!
Här är veckans lista:
Måndag : Idag, inte mycket. Bara ta det lugnt.. Hämta Ellos paket innehåller kläder till barnen!
Tisdag : inga planer men det blir väl att tvätta, får ha linne på mig i morgon och jag har ont om linnen  då det inte används så mycket så det betyder tvätta :)
Onsdag : Åka in till stan, möta upp syrran då hon ska passa sina systerbarn :) , vidare till Tacua med Pontus och svärmor då hon och jag ska tatuera oss :) .
Torsdag : inget planerat men tänkte höra med Eva om hon är sugen på att ses
Fredag : eller kanske träffa Eva här? Måste inhandla Alex present :)
Lördag : jobba tidigt för att sedan hem, fixa till sig och sedan åka till småland för att fira alex.
Söndag : vara utmattad :)


Kommentarer
Fru Evelina

hoppas nya veckan har startat bra för er!



kram

2009-09-21 @ 19:57:20
URL: http://happilyeverafter.se
Eva och Neo

Jag ställer upp båda dagarna så klart :D

Men lönings-dagen kommer jag till dig ;D

2009-09-21 @ 20:17:33
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Alex

Låter som en superb vecka :D

2009-09-21 @ 21:41:26
sofie & liam

väldigt spännande. Men jag är oftast emot såna filmer där dom slåss så mycket och på det viset. Men den var grymt bra!

Du har ju rätt det där med soffan, det är lättare att tvätta eftersom den är helvit =)

2009-09-22 @ 10:45:33
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0