tatueringsval!.

så jädrans svårt att få till en bra tatuering!

Har försökt komma på en bra tatuering att göra.. det ska vara något med mina barns namn! och jag har beslutat mig för att göra den på nacken. och så var jag inne på ett hjärta med banderoll men tycker det blir för blaskigt.
så kom jag på ett litet hjärta som lundmyr of sweden har kunde man haft på H som i Hampus! Men då tycker jag den blir för "klent".

Eftersom jag redan har tatueringar på armarna och i svanken vill jag inte köra på något stort eftersom då kan det bli för mycket också. men så kom jag på denna

texten är fin men för grova linjer på bokstäverna.. Ja något som inte riktigt stämmer med den tycker jag!.
Men tror den hade passat bra på min nacke.. den ska ändå sitta så pass långt upp att den syns precis vid tröjkanten.  den är enkel , min egen ide.. tror jag kör på den.. man kan inte tänka för länge för då blir man bara knäpp! finns så mycket man vill ha och så mycket olika saker man kan göra!

 Min andra tatuering! Som ska göras vid senare tillfälle! Ska försöka få in lite blommor där, så den blir mer tjejaktig! En inpulstatuering som en lärling fick göra medans pontus blev tatuerad av ägaren till studion!  vill få in ett antal blommor där, och kanske någon blomma längre ner så man fyller armen lite- på ett fint sätt.  Tycker inte om heltatuerade tjejer men gör man något snyggt- pryder en arm med vackra blommor eller en sida av midjan och uppåt tycker jag är jäkligt fint!.  Jag tänkte inte fylla min arm med blommor men som sagt- något tjejaktigt! Gärna en nyckelpiga någonstans med! Det hade blivit en fin sak för min mormor som alltid tänker på hampus då hon ser en nyckelpigg :).

Gud vad man blev sugen på tatueringar nu :) var 4 år sen nu jag satt under nålen! Pontus ska snart tatta sig och har fått tid så jag hoppas jag kunde kommit där mellan och gjort den med barnens namn!

Nej nu kom Pontus in från sitt bilmekande ( han har köpt andra däck och fälgar!. Så nu ska det lagas mat!. skit fräsiga fälgar- får ta foto på dem i morgon :)

Nu ska jag gå! Hej svejs!


Kommentarer
Nyfiken läsare

Jag är inte förtjust i tatueringar men den var fin med barnens namn :-)

2009-09-13 @ 19:24:00
Malin & Tuva

Jag har oxå bestämt mig för nacken. de e fint..

2009-09-13 @ 21:10:50
URL: http://bebis.raldisa.se
Alex

Blir skoj att se vad de blir för ngn tattoo :)

Samt de där me nya fälgar låter spännande :P

2009-09-14 @ 03:22:14
Ida

Åhh vad kul med tatoo=)

Jag ska göra en i höst oxå=)

Med barnets namn.. o mitt namn=) o ett hjärta

fast jag ska göra det på handleden, så man kan bygga på med fler barn namn sen =)

Om jag skaffar fler, de vet man ju aldrig =)

Kram!

2009-09-14 @ 10:01:48
URL: http://idachristensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0