så skön natt :) + uppdatering

En mycket trevlig natt fick man  :)

Fick en ide med att flytta in Nathalies växa säng som inte används in till vårat sovrum och sa till Hampus att han kunde sova där i natt.. Och det ville han gärna :) Ett litet steg närmare till att han ska sova på sitt eget rum.. Jag tror inte , kan nästan garantera att han inte vill sova på sitt rum redan nu då han är väldigt myspysig av sig och gärna vill ligga brevid oss när vi sover och tittar på film! Och det säger man ju inte nej till :) man får passa på , om några år tycker han nog det är äckligt att få en puss från mamma ;) . Sedan vaknar han på nätterna och säger välling mamma, eller mamma bappis, så han är inte mogen..Han hade inte känt sig trygg!  men jag kände att det med säng brevid oss- det skulle han vara mogen för och tänk så rätt jag hade- det gick jätte bra och jag & pontus fick sängen för oss själva :) har ju haft sängen själva dem få nätter hampus har varit hos syrran eller så men nu är den VÅR FÖR ALLTID :)  Himla mysigt och jag behövde bara sträcka ut handen så kände jag min pojk där! Ahh det blev himla bra!  :)

Planer för idag är att handla blöjor och gå till kommunhuset och få ett papper.. Handla mat idag med- lite potatis och mjölk- resten har jag hemma! Blir torsk och potatis med senapssås idag! MUMS!

Sen i morgon ONSDAG: Då går tåget till store Neoplayo och hans mamma!. tar med kameran då för nu var det himla längesen jag tog kort på Neoplayon!.  

På torsdag går färden till Marine och Nellie! Ska försöka få lite fina kort på henne :) .

Lördag- Då är det jobb och sedan kalas för min kusin Jessica som fyller 20 år!

Annars är det lugnt dem övriga dagarna! Det var allt för idag!. Nu ska jag läsa lite bloggar :)



En bild från idag!


( Gungar i trädgården )




Kommentarer
Stolta farmor

Gullunge där,ser ut att trivas med nya gungan.

kram från Farmor

2009-09-02 @ 13:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0