på jakt efter en åkpåse! + +uppdatering

ni kanske vet hade jag en röd åkpåse från bugglesnuggle med vita stjärnor! Jag älskade den men sålde den när vintern var över och jag behövde pengarna :) . Nu när vi har flyttat upp här till landet och en bit längre upp i skåne tänkte jag att en ny åkpåse får kanske inköpas! Först tänkte jag bara ha overall till henne + täcke men det går inte så bra eftersom hon måste ha något under sig eftersom hon sitter så lågt ner i vagnen så något varmt måste hon ha!. och som sagt det blir kallare här så då vill jag ha något rejällare än bugglesnugglen.  jag vill ju min prinsessa ska vara varm :). Kollade runt lite på nätet. och fann dessa två! 
den förste ska visst vara rejällt varm! Upp till  4 år, man lägger "lapparna" omlott med hjälp av karrborreband, bara att "öppna  upp då man är i butiker eller på tåg eller så. finns två olika lager av tyger så man kan använda den på sommaren också med det tynnare lagret.  Märke:  Lodger
Nr två är upp till ca 2 år..   man kan öppna och ta av "locket"- dra åt lite vid huvudet märke:  Elodie. 

http://www.freshmilk.se/index.php?cPath=35&sort=2a&page=3 


så nu säger jag HJÄÄLP :) hehe finns i flera färger förstås...



Tack för alla svar :) Efter att nu ha suttit och letat lite mer om den där  Lodger så är jag helt övertygad om att en sådan åkpåse får det bli! Så supersmart den är!!  Visst ser den varm och gosig ut! Nu återstår bara vilken färg och var den är som billigast att handla den kostar en del..

( bilder från Google)

 



Kommentarer
Malin och lilla Oliver

Jag röstar på elodie.

Dels tycker jag dom har fina mönster och dels har dom ett bra andrahandsvärde!

2009-09-22 @ 17:40:04
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Anonym

Den första helt klart, ser bekvämare ut och du kan ha den längre =)

2009-09-22 @ 17:58:22
Nyfiken läsare

elodies åkpåsar är finast på marknaden =) väldigt åtråvärda!

2009-09-22 @ 18:19:18
Jeanette med elsa och alfons

Jag röstar för den första! Det är verkligen en dröm åkpåse!!!

2009-09-22 @ 18:40:45
Jävla internet

Det var jag som skrev under Malin :P

2009-09-23 @ 09:25:18
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0