Jag ringer på fredag- så ses vi på lördag!. :)

jag kommer med bilen, vi tar oss en....    Haha ja i morgon är det då dags för fest i småland!  Fixade presenterna idag då jag inte vetat innan vad jag skulle köpa men med lite hjälp från Eva idag så kom jag på vad jag skulle ge så nu strax ska jag slå in det i papper!.
Skulle bara uppdatera bloggen lite!.  Så i morgon är det full rulle hela dagen, farmor Pia kommer och passar barnen!.  Ska bli kul att klä upp sig lite och komma hemifrån! Äta lite god mat.. fast  visst känns det konstigt att åka till en fest där man inte känner mer än 2-3 personer och så är det en stor fest.. Så det känns lite jobbigt om man får kalla de det...   men det ska nog gå bra, hoppas jag :)
Det var allt för idag, känner inte för att skriva just nu.! Hej hopp!


Kommentarer
Alex

Det kommer vara glada skåningar å smålänningar så det kommer bli hur bra som helst :D

Ni är inte ensamma om att bara känna ett par st, det som gör de så roligt =) Spännande när ens nära å kära från olika håll samlas, OOOOOHH skoj skoj :D

2009-09-25 @ 22:03:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0