iphone, matsal & tåg!

Ris eller ros?

Någon som har den?? Iphone GS

 funderar på att skaffa denna sötsak!. tyvärr är det en jäkla leverans på dem!

Nu lilla mamma ska du få se vår matsal!.





Ja idag blir det att kolla på våra bästa år, såg det inte igår så det får bli idag! Ska först hänga upp barnenes nytvättade tvätt! Sen efter det packar vi ihop oss och tar tåget och sen bussen in och träffar pappa Pontus!
 Han var såå duktigt igår med barnen, det var frihet för mig , ska du veta!
Sen ska vi åka till **** och handla present till Alexandra, den vackra damen fyller år den 27sep och ska ha partaj den 26 sep så då är det barnfritt, bilresa upp och ha skoj! Förhoppningsvis äta god mat och trevligt sällskap* hihi*
Sen ska vi ta bussen hem allihopa för sen kommer det fönstertittare klockan sju!.

Så ser våran dag ut idag!. Försten- Nathalies femte tand har kommit :)  och hon går runt bord och fnissar :)
Hoppas på den nya mobilen så jag kan spela in henne lite!
Vem vet- jag kanske gör små videobloggar som har blivit så populära haha :) då ska ni få höra min fulla jäkla skånska som jag hatar :)

tack och hej leverpastej!

tittar in igen, såg mamma hade lagt upp bilden så jag slänger in den här!



sent på kvällen, nathalie var varm och trött. hampus var uppjagad då han busade med ett annat barn :)  jag hade satt upp håret då det var varmt. men vår första familjebild blev det iallafall!




så här såg vi ut när vi kom :)



Kommentarer
Eva med Neo

En vännina till mig har den och jag gillar då inte den, får kramp i fingrarna när man skriver på den och om man har lite knubbiga fingrar så blir det svårt att skriva... Nej usch! :P

2009-09-08 @ 10:05:15
URL: http://u
Malin och lilla Oliver

Tack för din kommentar.

Jag tror att maten just nu beror på att han blivit märkbart förkyld, täppt i näsan och lite hosta!

Så får hoppas han blir bättre om några dagar.

2009-09-08 @ 10:23:02
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Nyfiken läsare

Haha vad kul med videobloggar :-) Hoppas du börja med det! SKånska är inte fult!

2009-09-08 @ 11:29:58
Stolta farmor

Så fint det blev i matrummet,känn er stolta.

kram från Mig

2009-09-08 @ 12:20:14
sofie & liam

Hallå, skånskan är väl ändå inye ful ;)

Super fint matrum =)

2009-09-08 @ 13:13:12
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0