hej bloggen.

Säger man hel bloggen eller hej läsare? fast jag tar nog denna blogg som en dagbok, en öppen dagbok som andra kan läsa om dem vill...

Vaknade vid åtta, mindre kul.. då var Hampus vaken, går till 100 % in och väcker bebis!. och vaknar hon och hör att vi är vaken så blir hon skit förbannad :) . Lilla stumpelumpan!.

Igår var vi hos fasater vicki som blev 19! och idag kommer det hit.. Jonas är här också, vi hämtade upp honom igår när vi körde från limhamn! Sitter och funderar på min blivande tatuering.. vet vad jag ska ha nu!.  men vet inte om jag ska sätta det på handleden eller i nacken typ..  ganska högt upp i nacken så den syns fast man har en t-shirt. sen har jag ju lite kortare hår än till axlarna så den syns om jag inte har en hög tröja i nacken.
jag har lite forbi för att tatuera handleden, jag är så känslig där vid nerverna och blodådror.. sen har jag ju ofta armband på mig så då hade den kanske inte synt särkillt mycket.. Nej i nacken blir det nog! alltså precis under halsbandslänken. där precis vid dem sköna kotorna!!!! *GAAH*  hehe :)

Iallfall så är det inga större planer i veckan, tar det som det kommer! Lön på fredag och det ser jag framemot! Vill ju ha nya soffan :) .

ja får se om det tas lite bilder idag! Längesen jag använde den sådärr ! :)



Kommentarer
Knutte

Hej.

Japp jag fotar i raw :) Och endast i raw, om jag inte har med mig kameran när jag bara är med mina kompisar, så fotar jag i raw+jpeg så jag inte ska behöva redigera alla bilder.

2009-09-13 @ 11:53:30
URL: http://knutte.blogg.se/
Emelie

Jag vill ha på foten, nacken och på ryggraden. :)

2009-09-13 @ 12:12:37
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0