Söndag- veckans tråkigaste dag!.

Någon som håller med mig? Att söndagen är så tråkig!.
idag blev den bra iallafall! Fick handlat det sista till dagis 8 dagar kvar!! regnkläder + gummistövlar! Tror han har allt nu :)
iallfall sen gick jag in på jägersro och hämtade ut våra biljetter!   Rosa bandet - bröstcancer galan som nu ska vara på arenan i malmö 29 okt. - sänds live!  En speciell dag för mig och Pontus! Vi firar 5 år  :) .  Så dit ska vi :).
Har just raderat lite folk från min blogg!. " på den där länklistan".
Inte kul när man skriver kommentarer till folk som inte kan skriva tillbaka- ännu värre- raderar ens kommentarer. Förstår inte meningen med det när man inte skriver något elakt eller så.
Iallfall söker nu fler bloggare att läsa så jag har något att göra på morgonen  :)  Så vill du läsare att jag ska läsa din blogg så hojta till :)!. Gillar att sätta mig vid datorn på morgonen med en varm kopp te när nathalie sover och hampus tittar på tv. Så ser våra mornar ut när vi inte ska in till stan!. Men det blir ändring från och med den 26 okt :)
Då hampus börjar dagis 08,30- 11,30. Så trevlig tid =( han får varken fruktost eller lunch och jag TROR man får ändå betala fullt pris...  Någon som vet om det är så? att om barnen går 15 tim i veckan får man betala fullt pris ändå?
Allafall så kommer vi få gå upp 07,15  sen lämna H och sen kommer jag och min tjej att mysa!! Det är då hon ska få mamma helt för sig själv :) Vi ska gå och bada, ligga och mysa i säng utan Hampus hoppar på oss :) ja vad ska vi mer göra :) det får vi se då :)
nu kom herrn hem :) ska jag visa mina tigerpuddingar jag gjort :)
HEJ!.


Kommentarer
Malin & Tuva ♥

Jag hatar också söndagar. dom är så tråkiga.. hihi. Min söndag har varit skit seg. trött som f*n. kom inte i säng förren 3.. blä.. men de är tur att det inte alltid är så =)

2009-10-18 @ 21:34:52
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Stephanie ( Mamma till Alexander <3 )

Jo usch var inte direkt paradiset.. men ut kom han och snart är han 5,5 månad så hehe! :)

2009-10-18 @ 21:59:52
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Jessica(mamma till Leia)

Du får lägga till mig på din länk lista om du vill:) jag tycker söndagarna är mysiga. Man är lite slö, äter gott, ser film och bara myser:)

2009-10-18 @ 22:22:45
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Sanne

ja visst är hampus ett fint namn :-D

2009-10-19 @ 09:21:42
URL: http://millie05.blogg.se/
Sandra

Ja söndagar är mindre roliga!! När Thilde gick 15 timmar i veckan fick hon gå 9-14 3 dagar i veckan. Vi körde på den linjen att hon skulle få komma med i gemenskapen och få kontinuitet (tror det stavas så) vad gällde dagis. Tror att man får betala fullt ändå! men det är ju iofs inkomstprövat! Lycka till

2009-10-19 @ 09:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0