Ingen garanti..

Nej som jag har förklarat så har jag ju ingen garanti på att bilderna blir bra!. Eftersom jag kör manuellt så använder jag mig av dagsljuset så jag har ingen extra blixt och sådana saker.. Kör med hjälp av dagsljuset och är det dåligt ljus ja då blir bilderna väldigt mörka =(. Jätte tråkigt är det!.
Eva och Neo kom igår!. Det var trevligt!. Tog lite bilder på Neo men dem blev inte alls bra! För vi hade dåligt med ljuset..
den siste bilden är bara FÖR GO så jag retar mig jätte mycket att den blev så mörk =( . Får testa och fotografera på auto men tycker inte alls det är så kul eftersom man får med all skit i bakgrunden och det tycker jag inte om om man är inomhus..
Nog om foto!
Igår hann fönsterkillarna byta ut 4 av / 6 fönster bara på nedervåningen!  Det är mycket jobb runt om fönstgerna men dem är uppe iallafall. Idag kan jag tänka mig dem hinner börja här uppe innan dem slutar för dagen.
nathalie fick feber igårkväll.. sen somnade hon och vid 5 tiden kände jag på henne och då hade hon fortf feber så jag gjorde alvedon och lite dricka till henne och nu sover hon gott!.  hampus tittar på tv och jag sitter här med varm oboy och vispgrädde på :)! Ska posta iväg ett tradera paket sen och handla blöjor och mat.. Har absolut ingen anning vad vi ska äta till middag idag...  I morgon är det informationsmöte på dagis :).  
PÅ MÅNDAG BÖRJAR HAN :) .
Ja det var allt för nu! Återkommer kanske senare!.


Kommentarer
Denise

Ja, men bara hör av dig när det passar dig så bestämmer vi en dag!

2009-10-21 @ 09:56:04
URL: http://snisen.blogg.se/
sofie & liam

sv: tack så mycket. Jag tror att det är hösten som gör att jag är så trött :(

Stackars pluttan! Hoppas hon blir frisk snart. Hon får krya på sig!

2009-10-21 @ 10:36:49
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Eva & Neo

Dem blev super bra i mitt tycke =)

2009-10-21 @ 10:46:14
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Marih

Jag flyttar under Alla Helgona! Ska komma lite i ordning o sen kan vi bestämma en dag. Passade best på vardagarna om jag förstod de hela rätt va?



Jag ska försöka dra ihop en liten fika med lite Bloggande Malmö Mammor :o) Får bli till efter flytten de också!



Ha en bra dag!

2009-10-21 @ 11:16:43
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Jessica ( Mamma till Leia )

Kanske är så att hon fått hål på den. Tror nästan det nu i efterhand. :) FAN, att inte jag fåt rätt på bloggen. Det står fortfarande anonym när någon kommenterat, om dem inte skriver i sin bloggadress, så kommer den med. annars vet jag inte vem det är :( Har skickat ett mail till designadinblogg och hoppas på svar snart.. ;)

2009-10-21 @ 14:15:06
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0