Hujadamej!

Till nyfiknen läsare-  Hujedamig 62  vid födsel.. Ett litet större barn än det normala *hihi*.
Jag använder listan ofta, eller ja klädstorlekarna upp till 104 kan jag utantill efter som Hampus är där nu.. 98 som mest men börjar köpa in 104 nu..
Och listan har passa mina barn väldigt bra! Nathalie har 80 ( 9- 12 mån)  men 74.a sitter fortfarande jätte bra på henne.. Nästa månad blir nathalie 1 år och då är det enligt listan 86 och tar jag fram byxor i 86, då är det W"AJ TOO BIG  ":)  så vi nöjer oss bra med 74/80 till henne ett tag till.
Hennes feber börjar gå över nu! I förgår när neo var här tog jag fram gåstolen som jag tycker är skit!.  Neo som är 6 månader testade men som nathalie vid  den åldern är den kass! barnen når ju inte ner!.
Men nathalie tittade så på den så jag satte henne i den, åh vad kul den var nu :). hon backar med den för fullt :) .
Hon ligger efter lite om man jämför barnens utveckling med varandra!. Hampus gick veckan innan han blev ett! nathalie verkar ta god tid på sig!. Hon är för mesig! :) Hon vågar knappt stå själv!. :) Men det kommer, det vet jag :).
Nu har jag kycklingen i ugnen! Ska ha rotfruktsgratäng till det med sås! Mums! men jag tvekar på att jag hinner äta innan jag ska iväg till dagis på informationsmöte!. Ska bli trevligt att gå dit- titta på dagis igen och träffa fröknarna :) .
Nu är alla fönster på plats! Nu är det bara fönsterbläckena och lister som ska till!. Så det blir klart nästa vecka :). Då ska jag fota så ni får se resultatet! Stor skillnad faktiskt!.
Ja det var allt för idag!.
I morgon är det:
FREDAG! Då ska vi träffa Eva & Neo! Åka til skopunkten och sen till lekand så jag och Eva får leka av oss.. eller jag menade Hampus får leka av sig  :).
Ska bli kul!. sist jag var på anyds lekland var jag höggravid och hade en mage i vägen när jag skulle krypa och ha mig :) . Och en sambo som hade ryggskott så det var väl ingen direkt höjdare för Hampus då :) Hoppas på bättre tur i morgon :)..
Hejsvejs!!.


Kommentarer
sofie & liam

Jo jag är sjukt nervös. Jag kan inte koncentrera mig på något är lite som en zombie ;) haha! Men Liam ska med så jag får ha koll på honom. hehe =)



Liam gick också ett par vckor innan han blev ett =)

2009-10-22 @ 16:38:13
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Eva & Neo

Leka leka leka leka leeeeeeeeeeeeeeka! :D

2009-10-23 @ 08:41:40
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Malin och lilla Oliver

6000:- i hyra, plus sånt som kommer till. Så inte så värst dyrt som man skulle tro =)



2009-10-23 @ 09:19:24
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0