Helgen.

I går lördag var jag och jobbade! Fick en riktigt rundtur då pågatåget var inställt ( kunde väntat på öresundståget men jag hade inte bråttom så jag hoppade på en buss som ersatte tåget.
Det tog 20 min längre! men mysigt var det!.
Efter jag hade slutat jobb- mötte jag upp Jonas! Pontus hade bjudit hem ett par killar så vi hade följe hem!. Även där var tåget krångel att vi var hemma lite senare! Sen kom Jessica, Niklas och Leia!.
Vi åt middag tillsammans- killarna grillade ute :). sen åkte dem och kvar var jag och jessica med barnen..  
Vi åt sedan glass med maränger, chockladsås och fruktcocktail- det är så gott ibland!.
Kollade på film och tittarna gick! Vi började bli riktigt trötta och till sist avslutades kvällen!.
Jessica åkte vid två tiden!. Runt halv tre låg jag i sängen.. Man är liiite trött idag :).
Idag har famor varit här och gammelfarmor!. Vi har ätit god frukost och plockat äpplen och killarna blev klippta av farmor.. Ja det var en trevlig dag idag :) En trevlig helg har det varit!!
Och i morgon har vi ytterliggare en trevlig dag framför oss :).
Min nya drog på morgonen :) Varm chocklad med vispgrädde ;).

En liten mysbild på pappa och dotter.!
Puss på dig pappa!.


Kommentarer
Malin & Tuva ♥

Ja brukar aldrig glömma nått. hade värmt vatten o hällt i termos och tagit med gröt och så. ersättningen satte jag på border brevid skötväskan medans jag organiserade så allt skulle få plats. och råkar gå hemifrån utan den. den stod kvar på bordet.. GALET men sant.. =(



2009-10-25 @ 17:33:21
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Jessica ( Mamma till Leia )

Tack för igår. ! Hade jätte trevligt. :-) Vi kom i säng vid 4, halv 5. puh. så jag är riktigt trött idag. Har varit på Ikea hela dagen.. ;) så ska snart sova... KRAM

2009-10-25 @ 19:37:15
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Malin & Tuva ♥

Jag ger henne ersättning när hon ligger kvar i sängen och hon brukar somna om.

Men idag var hon pigg. Hon somnade ju jätte tidigt igår. Hon brukar somna vid 8 annars.

Så jag kände att jag kunde lika bra ta upp henne. För hon ville inte somna om. Men jag ger henne alltid i sängen först för man vill ju så klart sova längre. hihi men idag gick det inte.

Men nu sover hon igen. Så hon får sova en stund nu tills vi ska gå.

Ja vi går på unga mammor i Ystad. Jätte trevligt är det. =) Inte för jag känner mig så värst ung. men de e för dom under 25.

Går ni också i nån sån grupp?

Ha en bra dag.. Kram

2009-10-26 @ 07:44:04
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
E.K - Mamma Till Alicia

Tack :)

Kul att du tog en titt i min blogg.

2009-10-26 @ 08:14:26
URL: http://eekk.blogg.se/
sofie & liam

Låter som att ni haft en mysig helg =)

2009-10-26 @ 11:36:48
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0