....

Kommer ibland såna dagar man inte vet vad man ska skriva i rubrik så därför fick det bli ....-
Helgen som varit.. ja i fredags- vad hände då?? * tänker* ja visst ja, vi körde till mina föräldrar  :) Körde dit och hälsade på och åt middag tillsammans, god pizza och tittade på idol tillsammans  :).
Nathalie somnade i vagnen som mormor har, och hampus somnade under bordet :)
Svårt att se med bordet har en skiva under också så det är den han ligger på , med benen utanför  :) där sov han på en kudde :)
Körde hem och sen blev det sängen!.
På lördagen vaknade jag tidigt och åkte till jobb!.  Sedan besämdes träff med syrran och mange på restaurang, så efter jag slutat var det hem, byta om, och gå till tåget med familjen! Pontus trodde barnen skulle sova på tåget eftersom dem tre hade varit på skånes djurpark men icke ville barnen sova :). Väl inne i malmö gick vi till vår favoritrestaurang för plankstekarna! Alla 4 beställde sådan och det gillade vi allihopa :) Lite glass till efterätt och sen tog vi tåget hem igen! Då slocknade barnen :)..
Hemma blev det tv:n lite och sen sängen!.
Söndag- Nathalie fick tidigt välling på morgonen och sedan somnade hon om.. 9,45 gick jag upp, tog med mig hampus och gick och handlade lite!  När vi kom hem var lillan på väg att vakna 11,00  och då började hamp och jag packa medans bebis satt och tittade på, pontus höllt på nere i källaren! Sen när bakningen av vetebullar blev klara åkte vi in till farmor och farfar, faster vicki, gammelmormor anita & gammel farmor Inger. Blev bjudna på jätte god mat och sedan tackade vi för oss och åkte hem , var hemma vid sju tiden och barnen somnade i bilen.. Nathalie fortsatte sovandet i säng medans hampus han vakna till liv och fick sitta och mysa med oss framför tv:n som bara bjöd på skit så sängen kallades tidigt!
och nu måndag , sitter jag här och gör nada.. Tänkte ta och städa, får upp värmen i kroppen lite :)
Denna vecka erbjuder tandläkaren för nathalie och vårt alarm kommer i morgon och ska inkopplas!. Annars inväntas den nya mobilen! Som jag längtar efter! Att kunna få spela in barnen lite och lägga upp på bloggen :) nathalie har för goa lätten för sig, vårt lilla monster :) .
Ja det var nog allt för idag!.
Tjingeling!.


Kommentarer
Eva & Neo

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie, imorgon ses vi!

2009-10-14 @ 10:51:06
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Jessica ( Mamma till Leia )

Hello. Jag fick aldrig rätt på det med bloggen på mobilen. Tror man måste uppdatera någon programvara på mobilen. Men kan fråga Niklas, så hör jag av mig.. ;)

2009-10-14 @ 15:11:51
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Jessica ( Mamma till Leia )

Nu när jag tänker efter så gick det nog inte att surfa på blogg.se på Niklas nuvarande mobil. Vet inte vad det är. Niklas var så trött när han kom hem så han somna. Får fråga honom senare om hur man ska göra. Men det är något med upplösningen eller nått som gör att det inte går...



Har faktiskt funderat över att sätta bumbon i badet, men kom snabbt på att det inte var en bra idé. brukar duscha henne i den ställningen hon badar i;9 fungerar jätte bra. I bumbon kommer man inte åt lika bra tycker jag..

2009-10-14 @ 17:04:00
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Jessica(mamma till leia)

Är inne via Niklas mobil nu och det går inte att skapa ett inlägg på bloggen. Niklas säger att man måste ha flach på mobilen och att det inte finns på i fone. Och det var tydligen inget man kunde skaffa heller. Kass enligt mig, men så sa han och jag tror han har rätt. Du får kolla upp det. Niklas använder inget där man behöver flach, så det kanske går att inskaffa.



Tror inte leia får plats i bumbon till sommaren. Men den är säkert jätte bra till barn som inte kan sitta själv.

2009-10-14 @ 18:35:02
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
sofie & liam

vilken söt bild =)

2009-10-15 @ 10:25:45
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Malin & Tuva =)

Ingen uppdatering. =/ ?? hihi

2009-10-15 @ 21:32:10
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Denise

Vi har två faktiskt=)

2009-10-15 @ 21:38:01
URL: http://snisen.blogg.se/
Jessica(mamma till Leia)

Ja, den bodyn har både du och Malins Tuva:) vantarna är jätte söta tycker jag. Så små. Men får du rätt på Nathalies tummar? Jag hittar inte Leias väl inne i vanten och vill inte dra för mycket i hennes små fingrar. Som Malin skrev, ingen uppdatering? Hihi.

2009-10-15 @ 23:24:05
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0