En vanlig dag idag..

Idag är det Onsdag! Idag fyller Marine år :) En kompis! Så jag ska ta och ringa henne lite senare men först ska jag:
Städa Nathalies rum- hon stökar inte upp så mycket men hon hade på något sätt fått håll på sin blöja så där är massa blöjsmåsaker över hela sängen...  Och golvet dessutom..
Sen får jag gå in på nästa rum- hampus och plocka undan lite, tänkte flytta hans bord till under föntret..
Jag funderade på att ge Hampus ett ritbord i julklapp eller när han fyller år men vet inte om det hade varit så kul eller bara nyhetensbehag.. svårt att veta vad man ska ge i julklapp och födelsedagspresent till en 1 åring + 3 åring..
Så är det någon som har tips så kom gärna med dem!!..
Idag får vi se om paket kommer.. Jag väntar alltså på 4 olika paket från olika leverantörer så tycket något paket borde väl ploppa upp snart!.  Blir glad för vilket paket det än är :) :)
Sen efter jag varit på barnens rum ska jag hänga upp tvätt..
så det är mina sysslor idag!
Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Nyfiken läsare

Fönsterna har blivit putsade av ett företag som kommer 6 ggr/år! Så nu är dem fina! :D Börjar jobba kl 14!

2009-10-07 @ 12:23:24
Alex

Hälsa henne så gott och gärna grattis :D

Hoppas du å sambon din hade en underbar dag igår! Hälsade du honom välkommen i klubben, eller missade jag att skriva de...? :)

Paket e alltid super skoj! Hoppas du får dem snart =)

2009-10-07 @ 14:30:39
Malin o Tuva =)

Följer inte gray´s haha =P därför det inte står med...

2009-10-08 @ 12:34:12
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
sofie & liam

Tack så mycket. Haha ja efter varken innan eller före. Han slängde sig ur stolen flera gånger undertiden han klippte. Tur att frisören var så försiktig =)

2009-10-08 @ 20:54:23
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0