stackars liten tjej.

nathalie är dunder förkyld.. Hon har varit det i en vecka nu...Näsan bara rinner men nu hörs det rosligt i halsen, säkert massa slem/snor som kommer dit där..  Och inget kan man göra.. man får inte ge hosmedicin till barn under år.. Hon är jätte gnäliig just nu, nattade henne precis men 20 min fick hon sova sen skulle brossan göra sig hörd..  Om 2 timmar ska hon sova för natten..  Nu ska jag göra potatisgratäng för snart kommer gubben hem!
Ni som ville ha lite annan design på sin blogg kan ta en titt på min facebook för där har jag lagt ut några enkla design som jag gjort och säg vilken ni vill ha! Så hör jag av mig om mer sen!.
Tudelooo!!


Kommentarer
Sofia och Brallan!

Oooohhhh! kan man tigga header av dig? Jag vill gärna ha en sån där blå med stjärnor, fast med andra färger :) Den tyckte jag var nice!

2009-11-05 @ 20:01:04
URL: http://sebra.blogg.se/
Malin & Tuva ♥

Min kompis son har haft hosta o så, han är 6 månader och fick hostmedicin.

www.charliemorsa.blogg.se ifall du ska fråga henne va de var för nått =) Kramis

2009-11-05 @ 21:43:24
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0