Detta fält måste fyllas i.

Idag var det tid för tandläkaren för Hampus.. En ganska dålig tid hade jag fåttt 09,30 så där lagom i dagistiden så dagis fick vara utan Hampus idag.. Så efter vi hade varit tanddoktorn som Hampus var jätte duktig hos så fikade  efter vi hade handlat dagens middag på ica!.

Sen begavs det hemåt och jag tog barnen med mig till källaren för att gå igenom julpysslet och leta efter en annan sak- som jag ändå inte lyckades hitta!. Iallfall lagom till dess kom sambon hem med nackspärr.. Så fikade vi igen och sedan tog jag Nathalie och begav oss med tåget in till Malmöe där vi handlade lite fler födelsedagspresenter och sen åkte vi och hälsade på min mormor! Så nu är det inga fler presenter, på fredag när hamp går på dagis tänkte jag inhandla allt för lördagen som betyder KAAALLLAAASSS :).

I morgon är det , hmm vad hittas på i morgon- jo jag tänkte ta hamp och åka till min mormor igen- Hampus tur denna gång och han har inte varit där på FEM veckor! usch fy på dig mamma Diana!!

På fredag kväll ska det mesta förberedas för på lördag morgon ska jag jobba =/ ska börja snuskigt tidigt hade jag tänkt mig så  jag hinner hem..

Näe nu ska jag ta och gå och lägga mig och gräva ner mig lite, en depp dag idag...
Hoppas på en bättre dag i morgon!.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0