9 månader.

Tog denna listan utav Marie :)
När fick du reda på att du var gravid?

7 april 2006 med H med  N minns jag inte haha :) 
Blev det en chock?
Absolut inte :). Det var planerat och många gravtesters gjordes  flera dagar innan haha :) 
Hur gammal var du då?
21 & 24 Men var 22 och 25 när barnen kom. 
Hade du mycket halsbränna?
JAAAA.
Spydde du mycket?
1 gång med H. Med N i  12veckorna- varje dag inget alls kul!.  =( 
Hade du mycket foglossning?
Inget med H. Mycket i slutet med N.
Ditt sf-mått som störst?
vet inte..
Har du fått bristningar?
Ja men dem syns knappt!. Väldigt få.
Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Med H hade jag ingen känsla, men med N hade jag.
Vad hoppades du på?
Att H var en pojk först ut :) Och så blev det :). Och friska barn såklart!.
Gick du över tiden?
Nej!. 
Födde du för tidigt?
H kom på bfdagen och N kom bf-2. 
Hur var förlossningen?
Snabb men inte smärtfri!. :) Men det bästa jag gjort i hela mitt liv!.
Blev du sydd?
Ja båda gångerna men vet inte hur mycket.
Dragen med sugklocka?
Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet?
med H - pontus, jag, 2 barnmorskor och en lärling. Med N Pontus , jag och 2 barnmorskor.
Hade du någon nära med dig?
Ja pontus :) 
Vilket sjukhus födde du på?
malmö KK.
Hur stor var bebisen?
H 3860g var 50 lång. N 3525g o 51 cm lång.
Vad fick den heta?
H= Hampus   N= Nathalie
Var allting värt det?
ABSOLUT! HELT KLART!
Vill du ha fler barn?
Skulle kunna ha 5 barn, för dem är underbara men , två får räcka- det blir bra för oss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0