Välkommen välkommen!

Välkommen välkommen säger jag till min "nya" blogg!

En blogg- jag nu vet kommer minskas i antal läsningar men det bryr jag mig inte om.
Känns bättre att veta vilka som läser istället!
Jag hade i snitt 40 st som läste min blogg dagligen men jag vet på ett ungefär vem 15 av dem är.

Så får vi se om denna blogg kanske blir lite mer personlig- att man öppnar sig mer nu när man har begränsat läsarna :)


Tex så känner jag mig lite "dum".  När vi hade lagt bud på huset och det hade blivit godkänt la jag ut bilder på bloggen.
Många var nyfikna på huset så jag ladda upp bilderna jag hade tagit från hemnet då jag inte hade tagit foto med mobilen i vissa rum och det kändes egentligen inte rätt att göra så mot säljaren. Det var ju deras hembildern jag la ut. Det kanske känns konstigt mot säljaren IFALL hon hade sett att jag "snott" bilderna från hennes hem. Men så tänkte jag att det är ju inte så stor chans att säljaren skulle hitta min blogg!
Men som många märker ibland så är världen allt liten ibland!  "Vi" hittade varandra kan man säga på en internet sida och sen kom hon in på min blogg- och då ser hon ju bilderna.. Känner mig lite som "oooopppss". Förlåt S***** ..
Inte för att du inte fick komma in på min blogg- du är välkommen men det kändes- ja pinsamt är nog ett bra ord!.



Kommentarer
Thildesmamma

Ja världen är mindre än man tror. Men som jag sa innan det gör absolut ingenting. Klart att du ska få visa för dina vänner och familj vad som väntar er! :-)

2009-05-15 @ 14:45:45
Ytterliggare en nyfiken en

Hittat din blogg via någon annans sida.

De står att de ska vara lösenskyddad men jag kommer ändå in här.



Tycker om dina bilder.



Ha de bra.

2009-05-17 @ 15:40:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0