Trött och slö.

Gick och la mig inte så sent igår men vaknat mycket i natt. Hörde en hund som skällde ute och jag tänkte att ska dem inte säga till hunden att vara tyst klockan TVÅ på natten...  När klockan var fyra skällde hunden fortfarande och jag tänkte att då kanske har hänt ägaren något- man vet ju aldrig.. Gick ut på balkongen men såg inget så jag gick in igen och la mig.

Vaknade i morse av en pigg Hampus men jag var trött och försökte sova men det gick inte bra. Begav mig till jobb och nu är jag hemkommen. Äitit lite.. Barnen sover. Och jag så sliten.. Tror det är pågrund av vädret.. Jag fryser och vill sova- eller ligga i soffan och bara stanna där..

Men jag måste handla... och komma på vad man ska äta idag..  svårt... soppa? finns inga goda soppor- skulle vilja göra en egen...

ja detta får bli ett litet klagoinlägg idag :) !



Kommentarer
Eva

potatis soppa med cream frecis (stavas?) haha.. Det är mumma!

2009-05-18 @ 09:02:18
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0