BORING!

Är sjukt utråkad.. Vad ska man ta sig till??!

Pontus ska på firmafest ikväll och jag har suttit hemma hela jävla veckan.
Nu kan jag spy på det....

Längtar tills vi flyttar så man kan pula i trädgården eller om
det är tråkigt väder kan jag byta gardiner eller inreda på ungarnas rum, tvätta vad fan som helst.
 . Nu sitter man inständ i denna jäkla lägenheten..

2 vuxna + 2 barn och en hund på 70 kvm! HEMSKT!!!



Svar på din kommentar- nyfiken läsare.
Inget av det kan jag göra =(


YWEEEH Åker till Eva- födelsedagsgrisen :)


Kommentarer
Nyfiken läsare

Gå en lååång promenad! Ta med er lite picknick! Gå och hälsa på en vän/släkting! Baka en kaka!

Finns ju massor att göra :D

Packa kanske?!

2009-05-08 @ 11:36:31
Jenny

Det känns säkert oxå extra uttråkat när du vet att snart så har du så mkt mer att kunna välja bland att göra när ni har hus. Väntan är det värsta! ;)

Eva

Tack för suuuuuper trevligt sällskap! =)))))

2009-05-08 @ 21:34:21
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0