Tisdag morgon!.+ uppdatering



Idag är det tisdag.. Var några dagar sedan jag skrev blogg..

Gick upp tidigt idag, VVS skulle komma och fixa något i badrummet idag, Så jag gick upp sju för att då vaknade Natha till och ville ha sin flaska.. Sen somnde hon om.. 08:45 - hon sover fortfarande..
Lite över sju ringer Pontus och säger att vvs kommer snart. Går upp och skriver en lapp på dörren att vi vilar så det är bara att stiga in..  Hör någon sedan säga God morgon. Går jag upp 5 min senare och ingen där men han kom tillbaka lagom tills jag hade tagit på mig :) VVS killen sa att gadroben uppe behövdes tömmas för att skulle komma åt ett rör. han sa han kunde göra det eller om jag gjorde det. jag sa jag kunde göra det, det underlättar ju för grabben! Grabben- han var något år äldre än mig.. 26 kanske? Ja runt det hållet.
PONTUS!!! jag vet du läser min blogg- och du måste gömma den där saken lite bättre!!! FAN ALLTSÅ.  Tänk om inte det hade varit JAG som hade plockat ut sakerna,  Hur jäkla pinsamt hade det inte blivit för både han och mig??? usch ja...

Sitter och drickte lite te medans Hampus tittar på Nalle phu på Disney chanel. Playhouse disney. Han går gärna till tvn och sen in på sitt rum och leker och sen kommer han igen!. När det är Händiga Manny då sitter han klossad framför tv:n.

Nathalie har mjulkift i sin vagn men jag funderar på att ta bort själva brädan under. ? . Så man kan sätta henne lite uppåt.  Satte henne upp med täckte i ryggen  när jag gick med Eva på Entre och det gick jätte bra, där satt hon och tittade och snuttade på sin hellokitty filt- och Hampus kunde se henne mycket bättre vilket han med tror jag uppskattade det.. Det blev mer som att han fick sällskap och att hon inte bara ligger ner då han måsaate häva sig över kanten för att kunna se henne, iallfall när hon har täckte på sig.

Det var nog allt för idag! Skriver nog mer senare! Idag får jag inte MISSA våra bästa år! har missat det nästan hela förra veckan! Just när Jack kom hem, eller ja till sjukhuset där Abby ligger! HUR GICK DET? någon som vet? hatar att dem tagit bort repriserna på morgonen!.

Hej så länge!.
 p.s i morgon kommer den nya bilen!. Och jag har byttat bilder på vårt hem i bilder. Kolla under katergori: vårt hem/inredning.


Uppdatering till Emma & Eva:
Eva, jo jag vill ha en ny soffa men så länge barnen är små och älskar kladd så är skinn väldigt bra annars skulle jag vill ha en sån här soffa: Och jo jag har redan fixat allt med deklationen.. 1700 kr   tillbaka!! *hurra* :) men snyftar, långt ifrån 6000 kr som du :)
Men jag undrar vart soffbord ska få plats??
Men annars så älskar jag den soffan!!


 och en sån här är ju bra när barnen ska ha eget rum!.  Så ja, ingen ny soffa på ett X antal år :) Men visst kan man drömma och planera  :)  Drömmer mig bort om den översta soffan!! ÅHH :)

och till Emma- du kan själv tänka dig vad det är för något. :) det första som kommer upp i dina tankar är? Ja just det.. Det är det de är :) Måste säga oxå att den används inte!! Därför ligger den i skåpet- långt in!.
Ska testa att ta bort brädan då!. har jag ryggstödet nere blir det ju ändå ligglägge men har jag plattan i mjukliften  så kan jag inte hissa upp ryggstödet.


Kommentarer
Emma

Alltså man blev ju inte liiite nyfiken på vad det e som Pontus gömmer högst upp i garderoben!? haha.. Bara kul för Natha att kunna titta lite mer på saker om hon sitter upp ju. Jag hade sittdelen på min vagn när filip var 3-4 månader.. i halvliggande läge förstås. Men så var det sommar o varmt o jag tyckte det var bättre om det fläcktade in på honom lite. Han verkade uppskatta att han kunde titta på oss medans vi höll på i trädgården iallafall. Tyvärr e det ett tecken på att dom börjar bli större bara hihi.. man vill ju ha dom små o pluttiga så länge det går! Jag får väl uppdatera min blogg lite senare också då. kram

2009-03-31 @ 11:17:55
URL: http://emmapaa.blogg.se/
Eva

Jadu.. Bra fråga.. funderade på att åka iväg någonstans med lilla familjen man har då.. Det hade varit super skönt.. Men vart? :|

Sen så skall jag betala in till CSN-lånet också!

Känns rätt viktigt att betala in där och man får passa på nu när man "får" pengar.



Har du inte fått dina pappren?

2009-03-31 @ 11:19:27
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva

Man kan ha svart skinsoffa, som vi har!

Dom är maaassa mysiga! Men jag förstår gumman, du behöver inte förklara varför ni inte vill köpa nytt än!

2009-03-31 @ 12:27:37
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Iseline

Haha,, min första tanke är ju en dildo MEN då är det ju inte pontus man skyller på? Eller>? haha kul hur som helst!

2009-03-31 @ 14:18:56
Sandra [2barnsmamma]

Beställ ett då! :)

Det är ju billigt.. och dom är så finaaa :)

2009-03-31 @ 20:03:55
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0