Söndag..



Idag bjuder vi på denna bilden. Nathalie sitter och har det mysigt hos pappa och håller i hans snöre :)
Hampus ligger och sover och vi väntar på att han ska vakna så vi kan gå och handla middag!
Morgonen började med att vi gick till barnens farmor och åt frukost! Köpte med oss goda bullar.
Gick sedan ut med hundarna och provade den nya hundrastgården här i Limhamn!
Efter det blev det klippning både på fader och son! Och jag klippe mig lite SJÄLV också haha :)
Vet inte hur det blev för håret var vått och jag bara satte upp allt!. Blev en familjedusch där också- får passa på då man inte har egen dusch!
Nu ska vi gå och handla middag!
Hejhej! :)



Kommentarer
Malin

Jo jag har en känsla av att det blir en stor bebis. Jag vägde nämre 4,5 kg när jag föddes och Robban strax över 4 kg. Så han har stora gener att brås på =)

2009-03-22 @ 19:08:50
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Gud

Vilka fina bilder du lägger in, vad kul att du uppdaterar bloggen så ofta nu! Kul att läsa!

2009-03-23 @ 12:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0