Här i skurup!





Bilder här i från skurup hos mamma/mormor & pappa/morfar!













Sitter här nu och väntar på att någon ska komma hem vilket dröjer att par timmar till:) Min pappa är på jobb idag! Ett nytt jobb han har fått! Önskar honom all lycka till det nya jobbet!
Mamma jobbar på, och brosan går i skolan!  Hampus sitter här brevid mig och Nathalie sitter i sin bumbo stol på bordet framför mig :) Det  är en väldigt bra stol! Idag tänkte jag prova på att duscha Nathalie, sittandes i stolen! Hört att det ska funka bra =) - vi får se :)..
Annars händer det inte så mycket just nu mer än att där hemma ska dem idag börja på badrummet! :)
Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0