Roligt samtal!.

Satt och pysslade med bloggen och så ringer en gammal kompis :)  Träffade henne för 9 år sen då vi började i samma klass på gymnasiet. Vi två blev snababt kompisar och var vänner ett bra tag tills hon hoppade av skolan.  ! Gud vilka minnen vi har ihop :)  Vi blev jätte bra kompisar men efter ett år hoppade hon av skolan och därefter räffade hon en kille som var sjuk i huvudet!. Och vi bröt kontakten!.
Nu idag fattar hon inte hur hon kunde vara ihop med knäppgöken!.  Så kom hon in på msn för ett tag sen och vi började prata, bestämde träff men hon blev sjuk.. Nu ringde hon :) var jätte kul att prata med henne igen :) Gud vad flummiga vi har varit ihop :) .. Sitter och bara och ler när jag tänker på minnena, när hennes ex kom utanför mina föräldrars hus och öppnade henns bil och tog bilbatteriet. *HAHA* Vi blev skit förbannade när det hände men idag skrattar vi åt det :) Gurkan och Löken :) Och festerna nere i Alstad :-) Och minns du Anders ;) HAHAH robban.. danne *asg* mmm Minnen :)  *ryser* Bestämde en dejt i helgen- ska bli skit kul :)

Ska strax ner och handla något litet till Anthon och Neo inne i Limhamn, vi ska ju till Michaela och Alex ikväll- och då får man ju ha med en liten present :) . Ska bli trevligt att träffa dem!.

I morgon tänkte jag ta bussen till min mormor och på kvällen får vi besök :)  *TREVLIGT*.

  








Kommentarer
Jessica

Jag får först ont i nedre delen av magen, sen sprider det sig vidare ner i benet. Men vet inte vad det är, ont gör de iallafall i magen.

2009-03-05 @ 13:23:50
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Eva

HAHAHA! Guldfiskminne? - Jag känner igen det gumman! ;D



Dejt nästa vecka, låter helt underbart kul! S

BOKAD!

2009-03-05 @ 15:18:28
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Malin

Vilken fin header =)

Jo hårborttagningsmedel är bra. Så jag får helt eneklt införskaffa mig det tills det blir dags nästa gång =)

2009-03-05 @ 15:54:56
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Eva

Hej Gumman Va fina foton ni har på familjen och kul att se att lilla tösen! Hoppas allt e bra med er!

Kram Eva

2009-03-08 @ 12:17:19
URL: http://evafyllertjugofem.blogg.se/
sofie & Liam

Är du från alstad från början? =) Kände igen några utav namnen som du skrev =)

2009-03-08 @ 19:40:45
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0