Canvas på väggen, och en kall toastol!




canvas tavlorna anläde igår :) och pontus satte upp dem idag :)

(Till min mamma som undrade- tavlorna är 60*40cm stora!.)


Vår toalett ser ut så här :) och det är svinkallt där inne så toalett-besöken går snabbt :)


Nu ska jag krypa ner i soffan med mina killar och äta chocklad som min "man" har handlat åt mig :)  Nathalie brukar sova nu mellan sju och åtta för att sedan vara uppe lite, byta pyjamas och äta kvällsmat innnan båda barnen lägger sig nio! Men idag är det lördag och Hampus får vara uppe lite längre! :)

Hejhej!


Kommentarer
Mamma

Tavlorna ser stora ut =) måste komma och kolla dom innan jag beställer så jag får rätt..



Är ju en del foto jag har fotat som jag skulle vilja ha som tavla och helst belysning över är skit snyggt...



Wow vad ert badrum ser litet ut =))))



Nä nu ska jag med lägga mig har suttit och lagt ut många bilder på min hemsida och tiden springer iväg..



Natti natt sov gott och pussa barnen från mormor & morfar..

Vi saknar er !!!!!

2009-03-22 @ 00:46:47
URL: http://www.piffandpuff.se
Emma

Hej tjejen! Happy e min kompis Jenny's hund.

Kände du igen min röst då eller? haha.. man vet ju inte själv om man e sej lik sen förr. Du får ta o lägga in lite fler filmklipp du med. Badrum e jobbiga att vänta på men det e toppen när det bli klart. Hoppas dom blir färdiga i tid hos er!

Kram

2009-03-22 @ 10:15:24
URL: http://emmapaa.blogg.se/
Eva

Tavlorna ser snygga ut! Blev bra!



OMG! KAOS toa, men det blir FIIIINT!

2009-03-22 @ 16:02:30
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0