Beställning av canvas.

Till Sofie - nej jag är inte från Alstad. Var bara där och festade ett taga med två av mina vänner!. Men sen så ballade det ur, dem höllt på med massa skit så vi drog oss undan!. men det är som sagt för ett bra antal år sen :)

Idag har jag haft en STOR beställning! Beställt

Massa foton
2 st stora canvas tavlor 60*40cm
2 st album med spiral . Ett på varje barn...  :)
1 förstoring på hampus 30*45cm
2 st förstoringar 20*30cm

Det blev en slant!
Sen vill jag till ikea och köpa 2-3 st vita tavellistor
En stor ram till syskonbilden som jag framkallat sen innan
och en stor ram 30*40cm..
 + 6 st vanliga vita ramar 10*15
+ 2 st 18*13cm.

Så blir det jätte fint här hemma :=)

Tänkte ta den lilla svarta väggen här hemma och göra en vägg med mina fotografier på den! vita tavellistor med vita ramar.
Sen den stora svarta väggen bakom soffan blir det canvas tavlorna på!.
3 st stora tavlor på barnen i vårt sovrum!
Igår satte jag upp tavlor på barnens rum!. Kommer bild senare..

Längtar till den dagen då ungarna får var sitt rum men hittils är det inte lönt då  dem är så små och kommer att leka med varandra fram tills dem börjar skolan!. Sen får vi se om pontus och jag flyttar ut till storarummet ( köper bäddsoffa) eller hur vi gör! Jag börjar gilla denna lägenhet mer och mer för varje sak vi gör! Den blir så fin!.

Den 19 mars kommer dem och fixar vårt badrum! Kommer bli SÅ FINT :)  Och köket vill vi ha en ny fläkt :).


Så ser mina planer ut!.

Hoppas träffa Eva i veckan så jag kan få fota magen :)  Hoppas det blir en bra bild så jag kan få förstora upp den till henne :).   Önskar själv att jag hade ett eget foto på hela mig och magen, men det är försent nu =( ...



Kommentarer
Eva

Aaw, men du har ju någon bild där du har fotat dig själv med magen?



Har sett någon iaf, dem kan du väl ta o förstora upp?

2009-03-09 @ 13:49:33
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0