söndag, till huset!!



Söndag, klockan ringde tidigt! Jag är död så tidigt på morgonen! Har man varit hemma så länge som jag så tycker jag 08.00 på morgonen är tidigt! Jag sover till nio, helst tio :)
Pontus tog hampus, Nathalie sov gott i sin säng- hon hade ju inte sovit i sin säng på 2 nätter. Drog mig upp och gjorde oss klara! Jonas kom förbi ( vår slav ;) Tur vi har honom som kan hjälpa Pontus när han behöver en hjälpande hand!
Körde sedan till mc donals och åt frukost och åkte sen mot huset! Underbart väder, mycket varmt så man fick klä av sig alla kläder nästan! Killarna började bygga staketet och jag tog ogräs på framsidan!
Dante fick besöka huset för första gången, alltså inomhus! Han blev otroligt glad! Han förstod nog att det var vårt blivande hem! Han sprang överallt och var enormt lycklig! Hoppade och hade sig :)  Det var trevligt att se! Hoppas på att han kommer äta upp sig då, han är så small nu..



Efter vi hade hållt på med staketet åkte vi hem till Farmor Pia och åt god middag men underbar efterrätt! Sen var det hem och tv-tittande och sen var det sängdax!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0