Ös hela helgen!

I helgen har det varit fullt upp!.
 I fredags träffade jag ju Marine!
Blev lite shopping , 
   och så blev det ett par morgon toffler till mig :)


Lördagen vaknades det tidigt och åkte till folkets park! Sålde saker där men det var inte så kul som jag trodde det skulle vara, tjänade några hundra , vilket var trevligt men trodde ändå det skulle bli roligare, tyckte det kändes som det var fler säljare och mindre köpare?

Syrran och mange förbi och hälsade på och sen när dem gick kom Eva, Emil och Neo! Gav bort lite saker till dem så jag inte hade så mycket att dra hem igen.

Åkte hem och lastade av och sen begav jag mig till jobbet! Var väldigt fint väder och när jag hade slutat cyklade jag och handlade middag och efter det kom Emil, Eva och lille Neo på kaffe och kaka! Jag fick Neo att le och jag blev stolt hehe. Gick sedan ut en lång runda nere vid hamnen och sen var det sent och sängdags när vi kom hem!

Söndagen, var jag inhyrd hos Emils mamma som fotograf så jag hade ställt klockan på lite över nio! Klockan nio vaknade jag utav mina barn :) Det var ju mors dag och jag fick mc donals fukost på sängen hihi och så present! Ett par silver öronhäng som jag hade önskat mig :)
Emil kom och hämtade mig och sen var jag där ett par timmar!


 Bild: Emil och hans syskon med sina respektive


Bild: Allihopa :)

   
 Och på söta Neo!


5 genrationer
Från vänster sida: Elsa gammelgammel mormor, Emil pappan, Anette farmor och Kerstin gammelmormor med Neo! 
 

Kom hem och efter en liten stund körde vi hem till mina föräldrar och firade min mamma :)

 




Kommentarer
Eva

Hahahaha.. Jag vill se hur crapy jag ser ute med den frissan jag fick när jag släppte ner håret.. :P



Tusen tack snälla du, du är bäst gumman! <3

2009-06-01 @ 22:19:48
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0