Kan vi vrida fram tiden lite?

Undrar om vi kan vrida fram tiden lite? Typ så där någon få vecka?

Vi åkte och besökte huset i fredags! Hade vännen Jonas med oss! Han ska hjälpa till Pontus med huset. Dem senaste gångerna vi åkt till huset har det regnat- så jäkla tråkigt men nu i fredags fick vi både sol och regn under tiden vi tittade på huset så lite tur hade vi!.
Jag tog lite foto: Såg jätte härligt ut när blommorna på baksidan hade slagit ut!

        framsidan
    baksidan.

Vi flyttar in den 1 Juli men vi pratade lite med säljarna ifall vi kunde låna nyklarna lite innan så vi kan flytta saker som står i källaren och så, så blir det inte så mycket att flytta när det väl är dags!

Att gå här hemma i längenheten börjar göra en galen. Att bo i 70 kvm med 2 vuxna + 2 barn ( den ena kör bobbycar och den andra gostol = behöver utrymme + en hund!  Ja hela familjen börjar bli galna! Att städa- har man tappat hoppet, hur mycket man än städar får vi inte plats med sakerna i skåp, rum så i något rum får det ändå se ut som ett bombnerslag och det kan man spy på!.

Lördags då jobbade jag och sen när vi kom hem åt vi och sen gick vi och fiskade! Och jag fick min första fisk!- i hela mitt liv! Gissa om jag blev glad! Det vara bara en liten skit fisk men ändå :)

Söndag- Då var vi hela dagen hos mina föräldrar i skurup! Pontus hade erbjudit sig att hjälpa mina föräldrar att hjälpa dem städa trädgården! Sen på kvällen bjöd dem på pizza och sen åkte vi hem och mös lite i soffan innan det var dags att sova!.

Måndag - idag! Sitter och skriver blogg just nu!. I eftermiddag är vi bortbjudna på middag hos Pontus farmor! Trevligt  när man blir bjuden på middag!  :)

Annars har jag inga direkta planer i veckan! Träffa Eva vill jag iallafall boka in! :)


Kommer att starta upp min bilddagbok igen! Men kommer fortfarande lägga upp lite bilder här på bloggen!.

// Diana


Kommentarer
Johanna och Elliot

har fortfarnde det=) det är den på bilderna =)

2009-06-08 @ 15:31:11
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Marih

Ja vi tror att kruxet var Sempers Lemolac tyvärr. Nu har vigått tillbaka o hon mår super bra. Dock varit väldigt trött idag och mest velat sova men antar att det går i vågor?



kram o tack för omtanken!

2009-06-08 @ 17:13:46
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Alex

Du glömde ju mig ;) Men nästa gång måste vi få till det riktigt! Inget halvdant. Nu blev de ju lite fel iom ni tog en tur runt hela skåne haha ;)

Tiden går så fort som den gör när ni väl flyttat så jag lovar att du egentligen inte vill skruva fram tiden ;) Känns lixom som de va förra månden vi flyttade in i vårt hus å de e snart ett år sedan..... :D Men ack så skoj! Puss Kram

2009-06-10 @ 18:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0