Jag älskar min familj.

Jag har ju två familjer kan man väl säga?

Först min egna familj med sambo och barn och sedan har jag  min familj- mamma, pappa och mina 2 syskon!

Vi var i skurup igår och jag älskar att umgås med min familj.. Jag har skrivit det förr men det tåls att sägas igen! Det är så avslappnad stämmning och jag har alltid lika roligt.. Eller  ja visa gånger är det verkligen väldigt kul!. Som igår!

Pontus skulle till min pappa och hjälpa honom med traktorn. Vi följde med och jag lagade middag tillsammans med mamma. Hampus tjatar om sin morfar. Så fort morfar går ut till trakorn så blir hampus så ledsen. Sen skulle morfar köra ett ärrende och hampe blev så ledsen så morfar inte kunde motstå  Ledsna Hampus och tog med honom!

Det är så kul att se att han är så glad för sin morfar och morfar älskar Hampus!.

Sen kom syrran och mange, vi åt middag och sen plockades kameran fram!
Monika och jag stod modeller med grimaser i temat :)

Bilderna finns på bilddagboken    varahjartan

Jag och syrran höllt på att dö i skratt :) Tur Pontus och mange var ute :)



Kommentarer
Anonym

hihi ;D

2009-06-12 @ 13:13:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0