30% på canvastavlor!

Vill bara berätta lite snabbt att fujidirekt har nu 30% rabatt på deras canvas tavlor i storlek 20X30cm = A4 för  135 kr!
Jag som är framkallningsnarkoman vill framkalla genast men undrar på vad man ska framkalla! 

 Jag har redan 2 st stora canvas tavlor på barnen som jag tänkte ha i trappan i vårt hus! Sen dem där två tavellisterna som jag skrev i förgående inlägg ska jag ha dem fotona i matsalen!

I storarummet blir det massa ljuslyktor, smidensaker på väggarna. Och massa foton i bokhyllan!
Tänkte mamma skulle få ta en familjebild på oss fyra en vacker sommardag som jag ska framkalla stort och ha i storarummet!

Sen i matsalen har jag redan tavlor + köket.  Och på barnens rum får jag se sen när jag inredit deras rum klart med möbler!

I vårt sovrum ska det också finnas tavlor men det får vänta tills jag vet hur det kommer se ut!

Igår var vi hos syrran och Mange! Dem har nu flyttat till sitt hus! Det var riktigt mysigt! Pontus och jag längtade såklart ännu mer efter vårt hus! Men snart är det dags! I morgon ska vi rensa källaren, ska faktiskt bli kul att komma till där nere för pontus har packat förrådet så jag inte har kunnat komma in!.  :)

Idag har jag jobbat och när jag kom hem var Jonas här!  Så vi gick alla och handla och sen lagade jag mat och nu sitter killarna mätta i soffan och jag bloggar !  I morgon är det som sagt tömning och sen får vi gäster!
Eva, Emil och Neo! Ska bli jätte kul! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0