Se där ja!

Se där vad jag lärde mig idag *skrattar*  Att M inte är riktigt pappa till barnen :=).

Jag och hampus sov till halv elva idag! Pontus är uppe halv åtta för att vänja kroppen att hans semester snart är slut!.
Vaknade och kom på att jag har ju inte sett " våra bästa år" på skit länge! Så medans pappa pontus var duktig och gjorde frukost till han och barnen satt jag och titta på tv. lagom till programmet var slut och pontus haft frukosttime med barnen tog jag och hampus cyklen och fixade en ny dosa.. Så nu är alla räckningar betalda!  Skönt att få det gjort!

Ska städa huset nu tänkte jag! Plocka undan lite och sedan starta en maskin tvätt men vet inte vart jag ska hänga den.. =/  det är små droppar ute och tvätten inne har inte blivit torr ännu..

I morgon ska jag städa lägenheten med mamma! Hon ställde upp och hjälper mig :).
Dagens middag blir hemmagrillad kyckling med potatis och sås!!! MUMA!

Pontus tycker jag ska färga håret- röttbrunt så det kanske sker ikväll! Vi får se!  :)

Ha en underbar dag på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0