Lite om året!

Vad det har hänt mycket detta året som som man inte gör så ofta,

* Vi hade dop för lilla Nathalie
* Vi bodde i husvagn i några dagar
* Vi fick en stor skuld på vårt konto  *HAHA*
* vi köpte ett hus och blev husmänniskor!
'Vi besökte tosselilla för första gången!

Bestämde med pontus att vi kommer hitta på något sådant varje år med barnen, tosselilla eller liseberg eller vad som!  Det behöver inte kosta så mycket men det är kul för barnen och det är även kul för oss vuxna att tänka på annat än bara "vanliga" saker och sen är det otroligt känsla att se sina barn så glada! :)


Bild från tosselilla


bild från tosselilla

SEDAN så har jag klippt mig :) KORT!! Så här kort har jag inte haft det innan, ska bara färga det också , sen blir det nog fin fint :)

Städa av lägenheten ska jag göra denna veckan, fasar för det! Inte alls kul! Men så är det gjort och det är ju ett måste!!

FYLLER även år VÄLDIGT snart!  TJUGOFEM ( 25 ) år blir denna damen! Så då kommer mina föräldrar och syskon, ser jag framemot! Älskar min familj!

Hmm var det något mer jag skulle skriva?

Jo jag har en undring jag tänkte på idag.. Hur kan mickael jackssons barn vara så vita när han var så mörk själv? Dem är ju mulat barn och tycker då att LITE mörkare än vi vita borde dem väl ändå bli??
Iallafall något av barnen?

mm ja det får bli dagens fråga :)



Kommentarer
Nyfiken läsare

För att det inte är hans sperma =) Vit mamma och någon annans soldater!

2009-07-26 @ 23:09:43
Johanna och Elliot

Det är inte hans barn ju.

2009-07-27 @ 00:52:33
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Eva och Neo

Han har mer eller mindre köpt dem tre barnen. Surrogat mamma och surrogat pappa.

2009-07-27 @ 11:35:00
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0