Sorliga nyheter.. =(

Fick just samtal från syrran.  Känns förjävligt nu.. För det företaget jag jobbar på har blivit uppsagda där jag/vi jobbar... Har fram till juni eller juli sen är det slut.... Känns så fruktansvärt tråkigt för det jobbet jag hade kunde inte bli bättre!  Det var nära och bra, trivdes skit bra!. Och dessutom kunde jag gå hemma längre med barnen och få ut en bra "lön+fp" ändå!
FAN FAN FAN!.  Trodde faktsikt inte detta skulle hända- var så säker på att vi skulle få stanna!. Två av våra chefer ska dessutom sluta! Så allt är verkligen botten just nu..
Kommer gå och tänka på detta hela tiden nu *suck*

Hoppas det kanske kommer in ett annat jobb framöver... Jag ska ju inte börja jobba fören början av 2010 så det är ju ett tag till så på den tiden kan mycket hända!. Jag klarar ju mig egentligen utan mitt lördagsjobb, men ändå =(..


Kommentarer
Emelie

Usch, vad tråkigt!

Stackare

2009-01-15 @ 11:25:00
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0