missnöjd

Jag får det inte rätt! Jävla skit längenhet. Hur dum kunde jag vara och flytta till en mindre lägenhet när vi väntade tillökning :)!. Jo svatet är att man tog vilken lägenhet som hest bara vi kom till Limhamn... Och där trivs jag jätte bra- ångrar bara att vi inte hade fått en fyra!
Nu står allt stilla.. Barnens rum! Det är skit!. Jag får inte rätt på det... Jag hatar tanken på att dem inte kanske kan dela rum när dem är större.. Vilken tjej vill dela rum med sin bror och tvärtom? Tanken på att  man kanske måste flytta får mig att kräkas. jag vägrar flytta mer! Jag sover hellre på soffan då så en unge får vårt sovrum...men det går heller inte för vi har inte den möjligheten.. Det funkar men då vet vi inte vart datorn ska stå och vardagsrummet blir MINIMINI...
Jag går här hemma och försöker få Hampus rum att bli bättre hela tiden men jag lyckas inte.. Den där sängen måste ut! Den är så stor och klumpig!. Sen har han sitt bord  med stolar som han älskar.. det kan jag inte kasta.. sen har han en jätte fin nallephu bänk som han fick i doppresent av marine- den åker inte ut! Sen har han en bokhylla som också måste vara kvar för all förvaring. sen har han någon back med leksaker i.. sen har han ju sin gåstol och bobbycar.. Men vart tusan ska nathalies leksaker få plats? Hon har inte så mycket än men det kommer ju.. Dockor och dockvagn..
Jag blir så knäpp när jag ser att det inte får plats någonstans..

jag sitter fast.. kan inte komma på någon direkt lösning mer än att i morgon åker våning sängen ut.. Lika så den där gungsaken.. In med två mindre barnsängar ( lika bra att köpa båda meddetsamma)  som inte är så breda och långa som den stora vånningsängen är..Tror vi får mer plats i rummet när våningsängen åker ut även om två små juniorsängar kommer in!.

Försöka ge barnen "varsin sida" av rummet.. Den ena sidan nathalies saker och den andra hampus..Dela rummet i lite färg också! Göra det mer till ett gemensamt rum än bara blått blått blått..

Sen får man se vart allting leder till..

ska sova nu! gick och la mig innan men kunde inte sova fören jag hade en liiten lösning på allt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0