Helgen.!

Fredag:

som sagt mamma och jag åkte en tur till bokskogen för att fota!. På kvällen gjorde jag massa negerbullar :)


 Ett vattenfall, bilden är inte ändrad utan orginal.


Lördag:
Jag åkte till jobb, när jag kom hade pontus stor städat hela lägenheten! Han är jätte duktig
- synd bara det händer en gång om året ;).
Efter en liten stund hemma kom jessica och niklas då killarna skulle hålla på med båten.
jag och jessica gick och handlade med ungarna !
Lagom till middagen, bjöd på Lasangette så kom farmor som pontus hade fixat som barnvakt!.
Pontus bjöd på bowling och tyckte vi behövde komma ut och ha lite skoj!
Hemma vid halv elva och då sov barnen så sött!.

Ganska skönt nu när Nathalie sover i egen säng då man kan bre ut sig lite i sängen.
 Sen sover hon till tre på natten så hon sover över ett pass
- så man får lite fler sovtimmar i sträck vilket uppskattas :) ..

Söndag
Sitter och skriver denna blogg :),  tösen fick sin ersättning nyss och Hampus leker fint inne på deras rum!. fast säger fortfarande hampus rum då hon inte är där inne :) och sen är det fortfarande mest blått där inne- fast jag försöker ändra på det!.

Skickade dem sista inbjudningskorten igår till dopet!
Och jag är SÅ glad!. Alexandra min vän från Emmaboda kommer ner till dopet!
Hon skulle egentligen jobba och hade redan tagit ledigt dagar i februari  men hon gjorde ändå så att hon kunde komma ner, det kallar jag super snällt :). Du är bäst gumman!!

Idag ska Hampus på barngympa med farmor och jag stannar hemma och städar lite tänkte jag ! även om pontus redan städat så har vi vår lille hampe som stökar upp :) 
Kanske passar på att hyran en film och ligga i soffan!. Vi får se vad det hittas på!.

Tisdag morgon är det bvc! och på eftermiddagen kommer syrran hit och så ska vi titta på lokalen som vi hyrt till dopet!.
Sen på  onsdag är det barnvagnsbio i limhamn.. funderar på att gå dit- men tråkigt att gå själv =/
Torsdag ska vi åka till kronprinsen och fika med min syster.. så ser planerana ut!
Hoppas lillan är frisk till på fredag så kanske vi kan bada hela familjen :)




Kommentarer
Johanna

Vi ska antagligen på barnvagnsbion=) ses kanske där

2009-01-25 @ 19:54:27
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Alex

Du e för go gumman, självklart kan man inte stå emot Nathalies dop! Ska bli super kul =) Du gör mig alltid lika glad, PUSS!

2009-01-28 @ 17:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0