Gå eller ta buss?

Jaha, dagens  dilemma ska man gå till kronprinsen eller försöka komma på den där jäkla 4.ans buss ?

Kan nog ta bussen in och sen gå hem? Eller testa och ta ettans buss hem och gå resten av biten? Har aldrig gjort det förut, men jag vill ha motion!. Ska ju träffa syrran och fika med henne en timme. 
Jag vill få bort den där bilringen jag har när jag sitter ner... Fast jag vet inte om den går att få bort? Det är ju hud bara..  Inte mycket fett.. var och solade igår iallfall! Härligt.. Jag läntar tills det börjar synas!.

Skulle på barnvagnsbio igår men jag sket i det.  Jag trodde man satt med barnvagnen och då funkar det ju med två barn men annnars är det inte så lätt!.

Annars är Januari snart slut och därmed slutar Eva i morgon :) Grattis till dig som har lite semester nu fram till bebis kommer :)..  Vi får snart träffas igen!








Kommentarer
Eva

Hej snuttan!



Vi kan ses ofta nu när jag har slutat.. Skall bli kul iaf =)



Och angående vagnen så var den inte så dyr, eftersom det är en 08 så fick vi den för 5600 (tror jag att det var)Den blev billigare än crecsent som vi då hade tänkt och köpa igår. Men säljaren tyckte att denna var mindre klumpig även om storleken är större..

Vad bra att du skrev att man kunde strunta i den nu, jag o emil har undrat om vi vekligen behövde en gåstol nu. Men du gav oss svaret! Grate! :)

2009-01-29 @ 17:31:09
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0