dop-planer

Barnen  vaknade vid nio... Var så trött att Pontus fick ta ungarna så jag fick vila lite.. 
Sen gick jag upp och cyklade till jobb!. 
Var lite svårt att jobba för det var massa flyttgubbar där så städningen fick bli som den blev!.

Gick och dagdrömmde som jag alltid gör på jobb, räcknade hur många personer vi blir till dopet..
Som jag sa innan ville jag ha en litet dop denna gången, med bara den närsta... mina och pontus familj..
Våra mormor,  pontus morfar och farmor... Våra syskon med respektive! Och vänner som vi umgås med!.
Så det blir ca 25 personer! Det räcker, sist var vi dubbelt så  många,men då var också Hampus speciell..
Första barnet, barnbarnet, barbarnsbarn!.
Vi ska se ifall vi kan få låna lokalen som är i samma byggnad som vi bor i.. Där är bord , kök, toalett och allt som behövs!
Får se vad vi ska bjuda på, vill ha något enkelt!

Och jag ska fundera lite på dektrationen.. Skulle vilja ha värmeljus på borden  och skulle vilja ha typ rosa stenar på borden.. Det ska gå i rosa allting!
Och vad för kläder ska jag ha på mig?? *wii* Något rosa iallafall :)
Jag älskar att planera!!

Sen skulle vi få toaletten total renoverad tänkte vi, men vi tar nog bara bort den ena skåpet och river ner dem fula krokarna- spacklar och målar det vitt.. 
Så nu längtar jag att få inreda toaletten när den är klar med en ny matta, nya fina handdukar!.
 




Kommentarer
Emelie

Tack fina du för den underbart fina kommentaren.

2009-01-17 @ 19:21:24
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0