Början på 2009



En bild på vår nyår!. Firades med Johanna, Johan och Kevin!. Lugn kväll men jätte trevlig med god mat och trevligt sällskap!!




Barnens Farmor fyllde år igår, fredag så vi gick dit på middag! I födelsedagspresent fick hon en tatuering som hon sagt att hon skulle vilja göra.. Två hjärtan på handleden med ett H och ett N i!. Så vi får se om hon vågar :) Hon fick även en jätte fin ram med foto på barnen tilllsammans!





Nathalies klädsel! Allt i hello kitty =) även bodyn under =).. Gud vad kul det är att shoppa och klä lilla loppan! Det finns så söta kläder!!

Shoppade lite på hms hemsida igår. 16 st klädesplagg!  Några tröjor till Hampus, till mig både tröjor och ett par byxor samt vårjacka till nathalie och massa annat! Jo jag vet att jag är tidig med vår jacka men så sööööt den var =).

Satt även på försäkringskassan igår och kollade hur jag skulle ta ut mina dagar..Ska ta ut måndag, tis, och onsdagar!. Sambon tar ut fredagar så vi kan ha familjedagar då för jag jobbar ju på lördagarna!.

Som sagt, lördag idag och nu ska jag göra mig redo för jobbet!. Sen är det bjudning på middag här till svärföräldrarna! Deras spis gick sönder igår!

ha det fint!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0