Nattuggla

Jag är så besviken.. jag har gjort min blogg så fin och så kunde inte folk riktigt se den.. Jag fick göra det bästa jag kunde så att ni med andra webbläsare kan läsa den, men ni då som har andra webbläsare ser den på annat sätt..
I den webbläsaren jag har har jag vita menyer med mörklilla text.
och ni med explorer och andra ser mörklilla text på lilla bakgrund- OCH DET SER FÖR JÄKLIGT UT.  jag har försökt gå in i explorer och byggde om sidan men den ville inte alls sammarbeta så nu ger jag upp..
huvudsaken är att ni ser mina inlägg och bilder....
Jag har annars haft diarré idag för er som vill veta det. Pontus var ju magsjuk för någon vecka sen och när det började krampa i magen och sen toa besök 3 gånger på 15 min förstod jag att jag hade nog fått Pontus sjukdom men han var snabb och gav mig tabletter mot det så nu har jag inte b****t  sen klockan sju :) 4,5 timme :) Inte illa :) SÅ jag hoppas det blir ullared ändå :).
Nä nu har jag gjort vad jag kan på bloggen så du ska jag till sängen och sova!. Tror vi hoppar över dagis i morgon!.
Natti natt gott folk!
Slänger in en bild på min goa tjej!.
SUCK, fortfarande kan jag inte hoppa ner några rader...


Kommentarer
Jessica♥Mamma till Leia

sv:Ja, att slå in julklapparna är roligt:-)

2009-12-18 @ 00:34:31
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
nyfiken läsare

Headern blev fin =)

2009-12-18 @ 10:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0