Jag gillar....

I fredags var jag ju på julfest på jobbet där jag jobbar när det är helgdagar.
Räknade ut att i dec  och januari kommer jag att jobba 9 dagar i varje månad :) = pengar =  I LIKE!
Mamma och syrran jobbar ju för samma företag så dem var också med :)..
Slänger in en liten bild på mamma och mig!. :)
Iallfall så missade jag ju idolfinalen med min Eva satt och uppdaterade mig via sms  :). Och JAAA RÄTT vinnare vann :) ERIK!! Han är så duktig!..
Sen i lördags åkte vi till mina föräldrar på glöggkväll.. Men kvällen blev  lite ändrad, min pappa hade akutjouren och visst så ringde telefonen precis när vi anlädde. Pontus åkte med pappa som sällskap.. Kvar var jag och barnen, mamma, syrran, mange och brossan med Jessica.. Vi mös vid tv_n och tittade på filmen bilar och sen satte vi på ICE AGE  3 som mamma hade inköpt! Lagom till filmen var slut kom herrarna igen och när klockan var mycket så begav vi oss hem!
Söndag så började jag morgonen med frukost till reprisen av idol!. Jag tyckte att själva vinnarlåten gjorde calle bra på tv men efter att ha hörts erik vinnarlåt en andra gång var den lika bra!
Men en sak kom jag fram till! JAG ÄLSKAR LÅTEN! Skit bra låt!!
Nu är det måndag.. Och om 1,5 timme ska vi bege oss till BVC för att barnen ska få sprutan mot svininfluensan.
Alla barnen på dagis hade fått den och det var bara en som hade fått feber eller känning av den!. Så here we go!.
Har hört att det ska komma en andra våg med svininfluensen och då känns det bra att veta att hela min familj är skyddade!.
Iallafall så kom nathalies klänning idag, som hon ska ha till julen- så underbart söt är den!. Hoppas bara den pasar :) Ska testa den sen!.
Ska även snart titta i brevlådan och se om min julklapp kommer idag eller i morgon :)!.
Nu har jag inte mer att skriva för idag mer än ATT VI HAR SNÖÖÖÖÖÖ :).


Kommentarer
Malin & Tuva ♥

Det kom tre snöflingor hos oss igår.. de va allt vi fick =(

2009-12-14 @ 13:51:28
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Mormor

Hmmmm tycker inte man fastnar på foto he he

2009-12-14 @ 17:26:07
URL: http://kerstinfoto.dinstudio.se
Sofia och Lill-Allan bajsbrallan.

Men eller hur! Vadå 20 månader? Låter så duuuuumt! :D

2009-12-14 @ 23:35:34
URL: http://sebra.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-14 @ 23:40:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Eva & Neo

Så jäkla störigt jag kan inte läsa din blogg från mobilen, så jag smög in på jobb o läste den.. ;) fniss du är härlig gumman! <3

2009-12-16 @ 11:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0