En mycket bra dag!

Idag har det varit en mycket bra dag :)..
Dagen började med att vi hoppade faktiskt över dagis idag, vilket var skönt!, att slippa gå upp..
Dessutom så hade Hampus lite ont i foten efter sitt lilla hopp från trappan igår..
Sedan bestämdes en träff med Ida & Melvin!.
Ida är Pontus kusin och Melvin blir ju då mina barns nästkusin.
Dem kom och sedan inväntades kära brevbäraren då jag kände att min julklapp skulle komma!
Och visst kom den :) + mitt halens paket som innehöll  två tunnikor och ett par jeans!
Allt satt perfekt, då blir man glad :)
Och HMpaket kom också. Den innehöll en tröja till mig, nagellack och smycke + ett par basketskor till Hampus samt massa plagg till Nathalie som hon ska få i julklapp! En halv gadrob blev det till henne :) - hon behöver kläder! Värre skitmaja får man leta efter :).
Men som Ida sa- smutsiga barn är glada barn :) och det kan jag hålla med om ;).
Sedan gick vi och handlade fika som vi smaskade på lagom till Pontus kom med vår bil som hade varit på lite service! Så i morgon blir det nog julgransköp =).
Ida & Melvin
Lille Melvin 2.5 månad :)
Hampus sover och Nathalie mår inte riktigt bra, hon är jätte ledsen och kramade mig hårt och ville inte vara hos  pappa så det fick bli mammas famn, hon fick alvedon för 20 min och nu verkar hon redan lite bättre.
Tror hon har ont i sitt ben där hon fick sprutan, det känns lite som det är det som spökar!.
Ska sätta mig lite i soffan och se vad som kommer runt åtta tiden!.
I morgon ska Hampus få ÄTA på dagis- det ni! :) han ska vara där från 9-12 och dem skulle gå till kyrkan om jag fattade det rätt!.  Härligt med sovmorgon ;).
Natti natt!.
Ps, i morgon kommer massa foton måste ju testa mer foton med min julklapp :=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0