8 december 09 Tisdag!

 

Börjar dagens inlägg med att säga GRATTIS till Jessica som fyller 24 år!.

Fortfarande är jag ÄLDRE än dig HAHA.
( tänker på dina ord igår).




 

 

Har precis hämtat Hampus, håller på att tvätta nu..

Tänkte ta och röja här lite idag.. Känner mig ganska trött men tänkte jag skulle plocka undan här lite ( det är inte så mycket) och sen mysa framför tv.n kanske på tv 4 anytime.. bara ta det lugnt idag.. Inte gå ut mer utanför dörren idag förens i kväll då blöjor måste inhandlas- eller ska försöka kanske få Pontus att springa in om affären när han ska hem sen idag- tror han skulle komma hem sent ikväll idag, minns inte varför..

 

Sugen på att fota lite idag också.. Får se vad det blir för foton jag tar idag...

 

hej så länge!

 

 



Kommentarer
Jessica♥Mamma till Leia

hehe. Tack så mkt:-) vet att du är äldre nu, fniss

2009-12-08 @ 20:15:38
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0