10 december 09 Lussekatter

Idag blir det bak som ska tas med på LÖRDAG.
På lördag efter jag slutat jobb åker jag till min kära familj och firar lite jul med pepparkakor, glögg och lussekatter! Pontus och barnen kommer att möta upp mig där såklart!
Hade egentligen velat åka någonstans eftersom Pontus tog bilen idag men alla jobbar eller gör annat =/  så då får det bli bak!
I morgon är det julfest med jobb, mamma och syrran jobbar ju på samma företag så  jag åker dit med dem!
Ska bli himla gott och få massa julkänslor  =), sen ska Hampus lussa på dagis i morgon så kameran laddas nu! Hoppas kunna ta ett kort på honom med sina kompisar =).

Som sagt jag skulle baka idag och testar DENNA!. Kungsörnens bakmix! Se hur goda dem blir- blir dem goda tjänar man faktiskt på att baka med bakmix än att köpa allt själv eftersom en saffran kostar MER än vad detta pkt gjorde!  Nu ska jag och loppan mysa lite framför tv:n.. Sen hämta hamp så han kan hjälpa mig med bakningen!.
'
HEJ.
uppdaterar sen om lussekatternas kvalite!


Kommentarer
Eva

hoppas lussekatterna blev smaskens! Kramis

2009-12-10 @ 17:32:10
Malin och lilla Oliver

Hur blev lussekatterna???

2009-12-10 @ 17:36:45
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Jenny

Sådana där "fusklussebullar" skaffade jag oxå! Hinner inte med mkt i december utöver jobb och vanligt hushållsjobb så lite knep får man ta till och ändå få till känslan att man bakat själv :)

2009-12-16 @ 21:32:51
URL: http://jennyslivetpaenpinne.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0