1 december del II

Uppdatering:
Hemkommen från pysslandet. Var jag som pysslade och Hampus lekte- som jag annade ;). Blev två smällkarameller, en tomte och 2 pepparkakor med glasyr på men dem kom inte med hem då vi tappade dem på dagis =(
Fick dagis bilderna idag :)- Jag har fotat själva fotografiet därför det inte är så skarp bild!.
(klicka på bilderna för att få dem stora)



En butter kille på bild- han var säkert jätte sur att han blev störd i allt lekande , därav den sura minnen :)  kanske lekte han med Felix som är butter på bild HAHA :).
MEN SÅ SÖT HAN ÄR OCH JAG ÄR STOLT!. :) Första dagisfotot är ju speciellt :)
Pontus och Hampus har kört iväg till vår gamle granne Inga och ska lämna en sak vi lånat av henne och sen ska Pontus hämta en matta som vi ska ha under köksbordet! EN STOOR MATTA.
Resten av veckan finns det inga planer.. Tror jag tar och har en tvätte dag i morgon eller på torsdag- får se!. Mej inte på torsdag- kom ju på att jag får besök då ju!! Av en fin kompis :)
nathalie dricker själv ur stort glas! :) Att sedan hälften kommer i haklappen gör inte så mycket haha :)  Hon är ju nybörjare :)
nathalie tar en sväng med Pappa :). Hon går ifall man tar henne i handen men inte gå själv, nej usch vad kusligt!.
Nu ska jag läsa lite bloggar och kommentera lite sådem bloggarna vet om att jag läser hos dem :). Tycker ni kan göra likadant här *blink blink*


Kommentarer
Sandra & Thilde

Va kul att se barnen från dagis! :-) och va fint fotot blev på Hampus!!

2009-12-01 @ 20:24:14
Karin

Kikar in en sväng. Vad härligt julfin din blogg blivit och vilka fina bilder på barnen. :)

2009-12-01 @ 21:21:26
URL: http://karin83.wordpress.com
Alex

Så juligt å fint de e här :)

Så fina bilder på dem båda =)

Myspys ska de bli, redan imon! :D Puss kram

2009-12-02 @ 09:00:39
Jessica♥ Mamma till Leia

Söt Hampus va på fotot :-)



sv: Ja, Leia ligger med benen upp.. ;)

2009-12-02 @ 16:34:53
URL: http://mammajesssi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0