Helgen som gått.

Hej mina läsare! Gud vad med kommentarer jag fått sen jag "släppte lös" bloggen! Skit kul att se!.

Denna helgen har gått fort!. I fredags var ju jonas här och hälsade på, han kom ju redan på torsdagen! Flaggan monterades upp!.

  vi grillade och jag fick träffat våra grannar bakom oss! Mycket trevliga! Dem hde en damm med fiskar i och hampus fick mata fiskarna vilket han tyckte var jätte kul!. Han ropade på fiskarna att nu var det mat :) *  precis som dem kan förstå hihi  *

 Tog även en bild på BAKSIDAN av huset! Ser ni så fint vårt tak har blivit :)  Det är nu färdigt!

på lördagen, vad gjorde vi då? Jo Pontus tvättade golvet.

  FÖRE,
 SÖNDAG morgon åkte vi och handlade saker till golvet!.
UNDER TIDEN pontus fixade golvet hade vi fått flytta in allt till köket, där satt jag och barnen och pysslade!

 EFTER. Lite renare och fräschare!

Sen på söndags kväll gick vi till ankedammen och matade fåglarna!

IDAG kommer antagligen min vagn :=)
15/08/200903:26:00HdssleholmArrival at depot

Så därför har jag varit vaken sen 8,00 ifall dem skulle komma när som helst!.  Nu har barnen med vaknat, så nu ska det bytas blöjor och sedan ska jag läsa lite bloggar!

Hejsvejs!.
FÖRESTEN, Nathalie har fått sin 4 tand och hon tar sig upp stående nu och stödjer sig på saker och ting :=) 
och sen till johanna, man hänger inte väskan som man annars gör utan här får man hänga väskan på sidan av vagnen, därför skiphop är extra bra till denna vagn :) 

Och det blir en svart väska så fort min egen röda har blivit såld :)


Kommentarer
sofie & liam

stora tjejen ju =) Tiden baa rusar iväg.

Fint ert hus är =) Roligt =)

2009-08-17 @ 11:22:48
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Elin

Hon kommer ta över min så det är sjukt bra planerat ;P Va mysigt huset ser ut :)

2009-08-17 @ 11:48:53
URL: http://lektras.blogg.se/
Nyfiken läsare

Vad fint taket är! Hoppas vagnen kommer idag!!

2009-08-17 @ 11:56:34
Anonym

Flaggan i topp verkligen! Skit snyggt blev både golv å tak =)

Hon växer nästan så de knakar, mys! <3

2009-08-17 @ 12:27:37
Mamma

Wow vilken skilldnad det blev på taket och golvet =).

Ang vagnen orkar jag inte kommentera =)

2009-08-17 @ 19:32:49
URL: http://kerstinfoto.dinstudio.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0