Splittrad.

Ja jag känner mig splittrad just nu!.

Det finns så mycket pengar som skulle behövas just nu!

Min mobil har krashat! Den går inte ens att starta.
Vår diskmaskin har gjort mobilen sällskap!I! Fast den hade ju typ 100 år på nacken också...
Sen är det resa till Ullared!!

Mitt största problem dock är vagn!

Sålde  ju min syskonvagn för jag tyckte den var jobbigt med en dubbelvagn i butiker  och sen fasade jag över att åka tåg med den!  Köpte en singelvagn + ståbräda till Hampus! VILKET SKIT DET VAR  till denna vagn!!  Handtaget är antingen för högt upp att han tar sin vikt på handtaget att vagnen tippar, eller så är handtaget för lågt ner och då kan jag inte komma åt att köra. Det finns heller ingen plats för mig att ha fötterna när jag puttar på vagnen när han står framför mig.  Sen ser han inget fram för där är den höga sufletten. Men utan ståbräda älskar jag vagnen!

Hampus har velat börja åka vagn igen, speciellt när det regnar eller han tycker jag går för snabbt (  om vi har en tid att passa), eller när han ska sova vill han i vagnen.
Han är dessutom inne i en trotsålder då han bara springer i från mig och struntar i vad jag säger!
Detta kan gör mig galen av att han inte lyssnar samt livsfarligt att han springer i från mig!  Man får hjärtat i halsen när han är i en butik och bara springer mot utgången! Att förklara att man inte gör så verkar han inte uppfatta än. Eller så är han för uppjagad av att det var kul att se mamma springa efter så han inte lyssnar jag vet inte vad men tror mycket detta beror på att han inte blir lika aktiverad hemma som om han hade gått på dagis! ( han står i kö. senast november kommer han in).
 
Nu är jag så trött på det att jag funderar på en sak som kan underlätta det hela!

SKAFFA DEN DÄR FULA HEMSKA PHIL & Teds!!!

Dåligt: Jag hatar vagnen, tycker den är skit ful.  ( har dock ändrat liten mening om den nu, nu ser den ut att underlätta väldigt mycket för mig och att den är praktiskt. Menar inte att Hampus ska sitta i den hela tiden men att han kan få sitta ifall han vill det eller han blir trotsig :)

Bra: Kan ha den som singelvagn då han är på dagis, eller helt slutat med vagn.
Vagnen är apdyr tycker jag men jag vet ett ställe man kan då den för under HALVA priset :)

Jag ser det som enda utvägen för att få en glad och trevlig promenad/ shopping just nu!!



Kommentarer
Nyfiken läsare

Äsch phil och teds är inte såå himla ful! Speciellt inte som singelvagn!

2009-08-06 @ 13:00:21
Eva och Neo

Tycker att du skall köra på den oavsett om den är ful, för det är ju egentligen inte utseendet du skall gå efter utan att göra det så bekvämt som möjligt både för dig och hampe o nattis. :)

2009-08-06 @ 13:25:32
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Denise

Har du Nathalie framåtvänd i vagnen? Hur upplever du det? Vår vagn kan man bara ha framåt när man har satt på sittdelen. Är lite velig om jag ska köpa en billig vagn som man kan ha mot sig och ha den tils hon blir äldre och sen byta tillbaka till vår.

2009-08-06 @ 18:13:13
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0