Ont i halsen.

Fy sören vad jag har haft ont i halsen idag!  Skulle tro att jag svalt ett rivjärn ! Borde kanske bli cool som tonåringar och spotta sig omkring.

Jobbat idag, fått  komma hemmifrån lite. och varit för mig själv . Najs!  Pontus tog Nathalie igår kväll ifall hon skulle sova dåligt nu när hon är förkyld så jag kunde gå och lägga mig tidigt! Kom hem innan idag och sa till sambon- kom  nu så går vi till restaurangen i Höör!.  Sagt och gjort så åt vi god mat... Sen ringde min pappa och frågade om Pontus ville följa med ut på jakt! Pontus tackade ja! Han har aldrig varit på jakt för så det såg han framemot! Så nu sitter jag här själv och ska ner och frosa chocklad och mysa själv framför tv.n! Jihooo jag får bossa över fjärrkontrollen!  :)


Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0