Min födelsedag!

Japp som många vet så fyllde jag år i lördags!

Jag blev hela 25 år! Blev gammal dam nu! :)

Lite bilder från middagen den dagen! ( jobbade först och sedan kom min familj på grillning! MYCKET TREVLIGT och halv två tackade jag för mig och gick och la mig då jag skulle jobba sista söndagen också!

Mamma fick dock stanna kvar då Pontus hjälpte min pappa och sy ett kapell till pappas båt!   Men dem sysselsatte sig nog medans jag sov gott på övervåningen..

 
 
Väldigt mysig kväll.. Grillade Kamben, fläskfile och kyckling.
3 olika potatissallader, sallad och grillade majskolvar.
Till efterrätt kladdkaka med vispgrädde!
God mat och suveränt trevligt sällskap :)

Och tänka sig, PAPPA GILLADE VÅRT HUS!! =) 

Jag fick: Pengar, digitalfotoram,minneskort, fina salladsbestik, fotoalbum, linsduk till kameran, halsband, krukor, gröna plastbollar/växt :)



Kommentarer
Mamma

Vilken underbar kväll vi hade...

2009-08-03 @ 15:41:23
URL: http://www.piffandpuff.se
Nyfiken läsare

Grattis i efterskott!

2009-08-03 @ 16:43:41
Alex

Härligt med massa presenter & familjemys =)

2009-08-03 @ 19:06:04
Alex

Och du NEj ingen gammal dam om jag får be! ;)

2009-08-03 @ 19:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0